Antwan de Punder

Wanneer je 24-uursservice belooft, moet je dat ook waarmaken. Al sinds 2005 vertrouwt Roegiers Glas en De Koeijer Schilders uit Heinkenszand daarom op de telefonie van Zeeuws Zakelijk. Want een telefoontje over een gebroken ruit missen? Dat mag niet gebeuren. 

Back-up

“Omdat 24 uur per dag bereikbaar zijn voor ons van levensbelang is, hebben we speciale maatregelen getroffen met onze telefonie”, vertelt Antwan de Punder, directeur en mede-eigenaar van Roegiers Glas en De Koeijer Schilders. “We maken gebruik van VoIP-telefonie van Zeeuws Zakelijk. Dat gaat over een internetverbinding die door een andere partij is aangelegd en die als back-up ook een tweede lijn heeft geplaatst. Samen met dat bedrijf heeft Zeeuws Zakelijk ervoor gezorgd dat wij altijd bereikbaar zijn. Wat er ook gebeurt. Daarover hoef ik me geen zorgen te maken, want ik weet dat het goed geregeld is.”

Geen papier meer

Bij een bedrijf waarvan de meeste medewerkers in de buitendienst actief zijn, is goede onderlinge bereikbaarheid van groot belang. “Daarom hebben onze glaszetters en schilders allemaal de beschikking over een telefoon die door Zeeuws Zakelijk wordt geleverd. De meesten daarvan hebben, naast een telefoonabonnement, ook een databundel. Want even een foto naar kantoor appen van een glasschade, de routeplanner gebruiken of het administratief afwerken van een order maakt ons werk veel gemakkelijker. Wij wilden zulke zaken bovendien graag papierloos afhandelen en hebben Zeeuws Zakelijk daarom een paar jaar geleden gevraagd om met een oplossing te komen. Dat hebben ze snel en efficiënt gedaan. Sindsdien komt er bij ons geen papier meer te pas aan de werkzaamheden in de buitendienst.”

Snelle service

De persoonlijke benadering en de snelle service. Dat zijn volgens Antwan de grootste voordelen van samenwerken met Zeeuws Zakelijk. “Wanneer een medewerker over zijn belbundel heen dreigt te gaan, krijgen wij direct een seintje. Omdat ik vaak in het buitenland zit, gebeurt dat bij mij wat sneller dan bij anderen. Gelukkig kent Zeeuws Zakelijk ons bedrijf zo goed, dat ze inmiddels weten welke nummers bij wie horen en weten ze: als het nummer van Antwan de bundel overschrijdt, hoeven we niet meteen aan de bel te trekken. Die kennis van ons bedrijf vind ik prettig, evenals de snelle service. Toen ik bijvoorbeeld onlangs in het buitenland zat, bleek op één van mijn telefoons geen databundel te zitten. Maar ik moest wel mijn e-mail kunnen checken. Op dat moment volstond een appje naar een medewerker van Zeeuws Zakelijk. Een half uur later kreeg ik al een telefoontje van zijn collega en was het geregeld. Dat ze zelfs in het weekend met twee personen voor je aan de slag gaan, vind ik heel bijzonder. Daarmee onderscheidt Zeeuws Zakelijk zich echt van anderen.”