Integratie CRM

Tevreden klanten zijn het hart van uw organisatie want zij zijn immers uw bestaansrecht. Een goede klantrelatie is goud waard. Zeeuws Zakelijk draagt daaraan bij met IT en telefonie die écht meerwaarde biedt voor uw organisatie. Bijvoorbeeld door uw CRM te integreren met uw telefonie. 

CRM-integratie

Hoe fijn zou het zijn dat een medewerker van uw afdeling debiteuren meteen de openstaande facturen van de klant op zijn of haar scherm krijgt, zodra deze naar uw bedrijf belt? Met een CRM-integratie is het mogelijk. Daarbij worden de klantgegevens in uw CRM gekoppeld aan de telefooncentrale (al dan niet in de cloud). 

Offertes of verzoeken meteen in beeld

Deze koppeling met uw CRM kan met iedere afdeling binnen uw organisatie gemaakt worden. Wanneer de klant niet met de afdeling debiteuren, maar met een verkoper belt, krijgt uw medewerker in plaats van de openstaande facturen, de openstaande offertes of verkoopkansen te zien. En belt de klant naar de serviceafdeling? Dan krijgt uw servicemedewerker meteen de openstaande tickets of de servicehistorie op het scherm. Dit vergroot de efficiëntie waarmee uw medewerkers kunnen werken.

Klantrelatie verbeteren: integratie CRM

Dat u een klant meteen kunt helpen, zonder eerst te hoeven zoeken in systemen of andere collega’s te hoeven raadplegen, maakt het opbouwen en onderhouden van een goede klantrelatie eenvoudiger. Uw klant krijgt immers het gevoel dat u hem kent en begrijpt. Het gevolg: een grotere klanttevredenheid – en een hogere retentie. Dát is wat een koppeling van IT en telefonie voor uw bedrijf kan betekenen. 

Meer weten over integratie CRM?

Wilt u weten hoe u, met integratie van uw CRM, klanten tevredener kunt houden en efficiënter kunt werken? Maak een vrijblijvende afspraak met Zeeuws Zakelijk en ontdek hoe onze telefonie- en IT-oplossingen uw bedrijf beter laten presteren.

Neem contact op!

0113 - 57 90 30