Veel gestelde vragen aan de helpdesk
Op de supportafdeling van Zeeuws Zakelijk werken experts die u zo snel mogelijk helpen met al uw vragen. Soms gaat het om ingewikkelde kwesties en moet er iemand ter plaatse komen. Maar zeker wanneer het gaat om een probleem met bijvoorbeeld uw telefoon of e-mail, kunnen zij u vaak meteen helpen. Dit zijn drie van de meest gestelde vragen – en de antwoorden daarop!

1. Hoe stel ik mijn Office365 e-mail in (op mijn computer of smartphone)?
Op de pc doet u dat als volgt: Open het e-mailprogramma Mail, selecteer ‘Nieuw account’ en selecteer ‘Exchange’. Hieronder valt ook Office365. Vul vervolgens uw e-mailadres in en maak verbinding door uw wachtwoord op te geven.
Heeft u een iPhone? Ga dan naar Instellingen en vervolgens naar Accounts en wachtwoorden. Kies ‘Voeg nieuw account toe’, kies voor Microsoft Exchange en log in met uw e-mailadres en uw wachtwoord.
Op een Android-telefoon opent u de mailapp en vervolgens het menu. Kies voor Instellingen en vervolgens op Account toevoegen en E-mail account toevoegen. Selecteer Microsoft Exchange en log in met uw e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.
2. Help, mijn iPhone start niet meer op!
Een telefoon die niet opstart is heel vervelend. Gelukkig kunt u dit in 95% van de gevallen zelf oplossen met een harde reset. Hoe doet u dat?
- iPhone 5s - SE 6 - 6S: houd tegelijkertijd de sluimerknop (aan de rechterkant van het toestel) en de thuisknop een paar seconden ingedrukt. Na ongeveer tien seconden start de iPhone vanzelf opnieuw op en krijgt u een Apple-logo te zien. Laat nu de ingedrukte knoppen weer los.
- iPhone 7: houd de sluimerknop ingedrukt en druk gelijktijdig op de Volume-omlaag-knop aan de linkerkant van het toestel. Houd deze twee knoppen circa 5 seconden ingedrukt. Het scherm gaat op zwart. Na een paar seconden verschijnt het Apple-logo in beeld. Laat de knoppen weer los.
- iPhone 8 - X - XR - XS -XS Max: druk kort op de volume-omhoog-knop en druk daarna snel kort op de volume-omlaag-knop. Houd daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat u het Apple-logo in beeld ziet. Laat de knop nu los.
3. Ik wil de antwoordtekst op mijn telefonie aanpassen tijdens de vakantie of tijdens feestdagen.
Dat gaat heel eenvoudig wanneer u gebruik maakt van VoIP van Zeeuws Zakelijk. Bel op uw toestel naar 905 en spreek uw boodschap in. Daarna kunt u inloggen op https://operator.zeeuwszakelijk.nl met de inloggegevens die u van ons heeft ontvangen en kunt u de geluidsopname koppelen aan het betreffende nummer.
Hulp nodig?
Voor deze en andere vragen geldt natuurlijk: komt u er zelf niet uit, bel dan gerust onze helpdesk. Onze supportmedewerkers zitten klaar om u te helpen. Dát is de superservice van Zeeuws Zakelijk!