Welk telefoon abonnement past bij mijn bedrijf?
Loopt uw contract voor mobiele of zakelijke telefonie af? Dan wordt u waarschijnlijk platgebeld door aanbieders die u gouden bergen beloven, wanneer u uw nieuwe abonnement bij hen afsluit. Het ene aanbod is nog mooier dan het andere. Met deze drie tips scheidt u het kaf van het koren.
TIP 1: Kies voor een maandelijks opzegbaar abonnement
Bij de meeste organisaties die u lage kosten beloven, zit er een flinke adder onder het gras. Ze willen u namelijk het liefst een langlopend contract verkopen – minimaal één jaar, maar liever nog twee jaar. Dat is gunstig voor de aanbieders. Maar niet voor u. Er verandert namelijk veel in telefonieland en data en minuten voor mobiele telefonie worden steeds goedkoper. Uw abonnement is dus al snel duurder dan het zou moeten zijn. Leg u niet vast en kies voor de flexibiliteit van een maandelijks opzegbaar abonnement.
TIP 2: Let op de dekking van de 4G
De meeste mobiele providers hebben in Nederland een prima 4G-dekking. Maar zeker aan de randen van het land en in dunbevolkte gebieden hebben sommige providers nog een wat minder goede dekking. Laat u dus goed adviseren of in uw hoekje van Zeeland de 4G van de provider die u op het oog heeft, wel is zoals u die zou willen.
TIP 3: Analyseer uw telefoonrekeningen
Natuurlijk kunt u zelf uw telefoonrekeningen van vaste en mobiele telefonie controleren en uw belgedrag analyseren. Maar is het niet veel handiger om dit aan de adviseurs van Add ICT over te laten? We geven u een advies op maat en wanneer u uw abonnement bij ons afsluit, kunt u het maandelijks bijstellen of opzeggen. Wel zo flexibel!
Doe de Add ICT rekeningcheck
Wilt u ook weten of u teveel betaalt voor uw abonnement? Of wilt u weten welk nieuw abonnement bij u past? Doe dan nu de Zeeuws Zakelijk besparingscheck en u weet precies waar u aan toe bent.