Het integreren van vaste nummers in het mobiele netwerk voor maximale flexibiliteit en bereikbaarheid, zonder dat het storingen oplevert. Wij noemen dit vast-mobiel integratie (VAMO). We laten u graag kennismaken met het verschil van doorschakelen en vast-mobiel integratie.
Bedrijven die geen ingewikkelde telefooncentrale meer willen, maar een centrale in de cloud zijn het beste af met Zakelijk VoIP. Deze computergestuurde vorm van bellen gaat via het IP-adres van uw bedrijf. Is dit adres gekoppeld aan een snel glasvezelnetwerk, dan ligt een toename van de snelheid in bellen en gebeld worden binnen handbereik. Het onderling bellen met medewerkers en andere vestigingen is gratis. Bij groei of krimp van uw bedrijf past u het systeem eenvoudig aan.
Even een telefoontje plegen op Teams of Zoom? Een meeting om een nieuw product te bespreken? Chatten met een collega over die ene klant? Of een teleconference call houden met de buitenlandse vestiging van uw bedrijf doet u met Managed UC. En wij vertellen u graag hoe.
Een offerte die automatisch op het scherm verschijnt zodra de klant naar sales belt. Of een openstaande factuur openen wanneer diezelfde klant contact opneemt met de financiële administratie. Het is snel te realiseren. Door telefonie te koppelen aan uw CRM wordt klantcontact makkelijker én leuker.
Via onze systemen is ook het inrichten van belgroepen waarbij bij geen gehoor de beller automatisch naar een volgende collega wordt doorgestuurd en anders naar de volgende in de rij, is een veelgevraagde optie die we graag aanbevelen.