- U bevindt zich hier:
- Home
- Veelgestelde vragen
Zeeuws Bereikbaar is een geïntegreerde communicatieoplossing die efficiënt je wensen voor jouw bereikbaarheid realiseren, op kantoor en daarbuiten. Het stelt ondernemers in staat om altijd en overal bereikbaar te zijn via verschillende kanalen, zoals vaste telefonie, mobiele telefonie en whatsapp for business. Zeeuws Bereikbaar beschikt over volledige integraties met CRM en Microsoft Teams.
Organisaties verwachten steeds vaker 24/7 contact- en supportmogelijkheden via verschillende kanalen. Ook jouw Klanten! Zeeuws Bereikbaar biedt een oplossing door vaste en mobiele telefonie te combineren binnen één abonnement, samen met moderne communicatiekanalen zoals social media, integraties met CRM en uitgebreide koppeling met Microsoft Teams. Door automatische antwoorden van je digitale assistent (AI) op de tijden dat je zelf niet aanwezig bent biedt je klanten een passend alternatief.
Zeeuws Bereikbaar bestaat uit verschillende modules, waaronder:
Met Zeeuws Bereikbaar blijf je goed bereikbaar voor jouw team en klanten, ongeacht de locatie of het gebruikte apparaat. Je beheert zelf eenvoudig de instellingen van inkomende en uitgaande oproepen, gebruikers, openingstijden, wachtrijen, keuzemenu’s en doorschakelingen. Hierdoor is jouw bedrijf optimaal bereikbaar, waar en wanneer je maar wilt. Uniek: onze oplossing behoeft geen externe applicatie om mee uit te bellen, maar werkt gewoon via de normale standaard geïnstalleerde telefoonapp. Wel zijn er apps aanwezig waarin voicemail kan worden afgeluisterd en bereikbaarheid kan worden aangegeven.
Met de Microsoft Teams integratie van Zeeuws Bereikbaar kun je gesprekken direct starten en beantwoorden in Microsoft Teams, naadloos overschakelen van Microsoft Teams naar een mobiele telefoon of andere apparaten en gemakkelijk de bereikbaarheid aanpassen voor individuen of het gehele bedrijf. Opties als wachtrijen en keuzemenu’s werken net zoals je dat gewend bent binnen een VOIP-omgeving. Deze integratie betreft een complete communicatie-oplossing, zowel intern als extern.
De AI integratie met Zeeuws Bereikbaar maakt gebruik van geavanceerde technologieën om de bereikbaarheid en communicatie verder te verbeteren. Het biedt bijvoorbeeld mogelijkheden voor geautomatiseerde interacties via chatbots, gepersonaliseerde klantenservice en slimme analyses van communicatiepatronen om de klantbeleving te optimaliseren. het verzetten van bijv. afspraken buiten kantoortijden kunnen volledig gedaan worden via deze oplossing, Zeeuws Zakelijk denk graag met je mee!
Zeeuws Bereikbaar biedt zakelijk internet op elk gewenst adres. VDSL en kabelinternet, glasvezel FTTH & FTTO en mobiele data oplossingen behoren tot de mogelijkheden. Voordeel: via deze verbindingen kunnen wij monitoring toepassen en quality of service bieden op telefoongesprekken.
Binnen Zeeuws Bereikbaar worden vaste en mobiele telefonie geïntegreerd in één abonnement. Dit stelt gebruikers in staat om vanaf elk apparaat en elke locatie vast en mobiel bereikbaar te zijn met één enkel telefoonnummer. Gebruikers kunnen eenvoudig schakelen tussen verschillende apparaten tijdens het bellen. Ook hebben gebruikers toegang tot functies zoals voicemail naar tekst, wachtrijen, mobiele apps, click 2 dial en een uitgebreide softphone applicatie zonder extra kosten.
Zeeuws Bereikbaar biedt integraties met CRM-systemen, waardoor gebruikers toegang hebben tot klantgegevens tijdens telefoongesprekken, maar kan ook gezien worden welke collega het laats heeft gebeld naar een bepaald nummer. Dit stelt medewerkers in staat om gepersonaliseerde service te bieden en efficiënter te communiceren met klanten.
Zeeuws Veilig is een beheerde ICT-dienst die organisaties beschermt tegen cyberrisico's en gerichte aanvallen voor een vaste prijs per maand. Het biedt continue monitoring en proactieve beveiliging, waardoor de systemen, data en apparatuur binnen je organisatie goed beschermd blijven. Niet alleen op kantoor, maar wereldwijd en 24/7.
De behoefte aan een veilige IT omgeving is voor vrijwel alle ondernemers een actueel onderwerp. Vanuit adviseurs, accountants en wetgeving (NIS2) wordt sterk gestuurd op een omgeving waarin risico’s worden beperkt en inzicht wordt gecreëerd. Zeeuws Veilig is volledig compliant en hét antwoord op hedendaagse uitdagingen op het gebied van (cyber) veiligheid binnen jouw ICT-omgeving.
Zeeuws Veilig maakt gebruik van het 'NIST'-model incidentrespons. Het managed SOC-Team (securityspecialisten wereldwijd) reageert direct op incidenten, met een contractuele reactietijd van 10 minuten voor kritieke incidenten. Geautomatiseerd ingrijpen middels EDR op ongewenste activiteiten in je netwerk kan worden ingezet om verdere verspreiding van bedreigingen te voorkomen.
De verantwoordelijkheden zijn duidelijk vastgelegd, waarbij het SOC-Team en de IT-partner voorzien in verschillende aspecten van incidentrespons om responstijden te minimaliseren en de veiligheid te verhogen.
De EDR-module scant continu alle activiteiten op het netwerk, de server en de werkstations, ongeacht het besturingssysteem (Windows, MacOS, Linux). Verdachte bestanden, processen of activiteiten genereren een alert, waarna er direct ingegrepen wordt door het verdachte proces en betreffende apparaat te isoleren van de rest van het netwerk.
Het SOC bestaat uit een team van gecertificeerde cybersecurityspecialisten die continu de netwerken monitoren op malafide activiteiten. Ze gebruiken geavanceerde processen en technieken om snel te reageren op bedreigingen. Het SOC detecteert, reageert en lost incidenten op om de cyberveiligheid te waarborgen.
De ICT-specialisten van team Zeeuws Zakelijk monitoren alle binnenkomende alerts en grijpen bij een kritieke alert direct in. Dit proces is bedrijfsbreed geadopteerd en is onder werktijd bij iedereen die aanwezig is in beeld. Buiten werktijden en in de weekenden vangt het SOC-team deze werkzaamheden op.
Deze analyse richt zich op het detecteren van ongeautoriseerde of verdachte aanmeldingen, vaak vanuit het buitenland, in Microsoft 365-omgevingen. Met de risicoanalyse worden potentiële bedreigingen geïdentificeerd, waardoor actie kan worden ondernomen om de veiligheid van de cloudomgeving te waarborgen.
De antivirussoftware van Zeeuws Veilig beschermt tegen malware en virussen door continu updates te leveren en verdachte activiteiten te detecteren en te blokkeren voordat ze schade kunnen aanrichten.
Anti-ransomware is een standaardonderdeel van Zeeuws Veilig en beschermt tegen gijzelsoftware die gegevens versleutelt voor losgeld. Het voorkomt dat organisaties slachtoffer worden van ransomware-aanvallen door verdachte activiteiten te detecteren en te blokkeren.
Zeeuws Zeker is een beheerde ICT-dienst die bedrijven voorziet van werkplekbeheer op afstand en op locatie inclusief basisveiligheid voor een vaste prijs per maand
Zeeuws Zeker omvat proactief beheer van werkplekken, inclusief monitoring, Antivirus, Anti-ransomware, gebruikersondersteuning, werkplekbeheer, updatebeheer, backupbeheer, Microsoft 365-beheer, documentatie, rapportage, licentiebeheer, accountbezoeken, storingsdiensttoegang, arbeid op afstand en arbeid op locatie.
Zeeuws Zeker biedt zekerheid, inzicht en continuïteit en wordt onderhouden door een vast team van deskundige medewerkers. Wij zijn regionaal aanwezig en onze helpdesk staat voor je klaar, 24/7 indien nodig.
Onze monitoringdienst zorgt voor continue controle van jouw ICT-omgeving, inclusief gezondheidscontrole van Pc's en servers en proactieve reactie op ongewenste afwijkingen. Verder scant Zeeuws Zakelijk voortdurend de gezondheid van de ICT-omgeving door gegevens van pc's en servers te verzamelen. Denk hierbij aan geheugengebruik, processorgebruik en status van de harddisk. Wanneer een vooraf ingestelde waarde wordt overschreden, wordt er direct en proactief gereageerd om het probleem op te lossen.
Zeeuws Zakelijk biedt met haar oplossing voor werkplekbeheer hoogwaardige Antivirus- en Anti-ransomware bescherming om malware en virussen buiten de deur te houden.
Van elke melding wordt een ticket aangemaakt en intern worden alle serviceverzoeken adequaat en efficiënt verwerkt. Middels software op de door ons beheerde devices kunnen we eenvoudig inloggen op afstand. Op basis van je contract volgt er wel of geen factuur voor onze werkzaamheden.
Werkplekbeheer omvat alle ondersteuning voor de devices binnen het gekozen contract. Ook wordt er met Zeeuws Zeker zorg gedragen voor goed functionerende hardware en up-to-date software op alle werkplekapparaten.
Zeeuws Zakelijk biedt zakelijke, beheerde wifi-oplossingen. Pas na een zorgvuldige inventarisatie en wifimeting door eigen personeel gaan we, na akkoord op de offerte, over tot plaatsing van de zenders. Alle zenders worden op afstand steeds voorzien van de nodige updates. Wanneer een wifipunt offline gaat krijgen wij een melding en nemen we contact op. Zo houden we je AltiedAan!
Wij beheren jouw Microsoft 365-omgeving, inclusief gebruikersbeheer, toegangscontrole en beveiligingsinstellingen.
Voor alle producten kan de dienst gewoon worden meegenomen naar een nieuwe locatie/klantomgeving. Migratie naar nieuwe MSP-diensten is mogelijk maar kan wel extra kosten met zich meedragen.
Onze deskundige medewerkers zijn bereikbaar via helpdesk@zeeuwszakelijk.nl en 0113-579040, zelfs buiten kantooruren (24/7 storingsdienst) We streven naar persoonlijk contact en snelle reactietijden.
Zeeuws Zeker biedt een betrouwbare en deskundige ICT-oplossing, ondersteund door regionale aanwezigheid, persoonlijk contact en proactief beheer.